تحلیل آماری مقالات و پایان نامه

گروه علمی پژوها متخصص در زمینه تحلیل آماری مقالات و پایان نامه ها...ترجمه و ویرایش تخصصی مقالات ISI ✅ترجمه وب سایت ها و کتب ✅ترجمه بازرگانی و اداری ✅ترجمه چند رسانه ای

تحلیل آماری مقالات و پایان نامه

گروه علمی پژوها متخصص در زمینه تحلیل آماری مقالات و پایان نامه ها...ترجمه و ویرایش تخصصی مقالات ISI ✅ترجمه وب سایت ها و کتب ✅ترجمه بازرگانی و اداری ✅ترجمه چند رسانه ای

پژوهش پایان نامه

روش تحقیق در پایان نامه

پایان نامه دارای 6 فصل اصلی است که فصل دوم از نگارش آن به معرفی روش تحقیق در انجام تحقیقات اختصاص خواهد داشت. منظور از روش تحقیق ابزار و راه حل‌های رسیدن به نتیجه در رابطه با یک مسئله خاص است و هدف از نگارش آن کمک به فهم بیشتر نتایج برای خوانندگان پایان نامه است. همچنین محققانی که در آینده قصد دارند نتایج کسب شده در پایان نامه را در یک محیط تحقیقاتی جدید و یا با در نظر گرفتن متغیرهای جدید مورد بررسی قرار دهند، می‌توانند از بخش روش تحقیق یا همان فصل سوم پایان نامه استفاده‌های فراوانی داشته باشند. روش تحقیق در پایان نامه بسته به موضوع انتخابی و هدف تحقیقات متفاوت خواهد بود که در ادامه به معرفی انواع آن می‌پردازیم.

انواع روش تحقیق در پایان نامه

روش تحقیقات معمولاً بسته به فاکتورهای مختلف به گروه‌های مختلفی تقسیم خواهد شد:

انواع روش تحقیق در پایان نامه از نظر هدف

تحقیقات بسته به هدف خود به 3 گروه بنیادی، کاربردی و اقدام پژوهی تقسیم می‌شوند.

تحقیق بنیادی

تحقیقات بنیادی یا تحقیقات محض به تحقیقاتی گفته می‌شود که به طور مستقیم روی یک موضوع کاربردی تمرکز نمی‌کنند و تنها علم و سواد جامعه علمی را در یک زمینه تخصصی بالا می‌برند. نتایج این تحقیقات معمولاً به طور غیر مستقیم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به این ترتیب که تحقیقات کاربردی و عملی توسط محققان آینده، از نتایج این تحقیقات بهره مند خواهند شد.

تحقیق کاربردی

تحقیقات کاربردی به تحقیقاتی اطلاق می‌شود که به طور مستقیم بر روی یک موضوع کاربردی و عملی تمرکز می‌کنند و به دنبال یافتن راه حل‌هایی برای مشکلات حاضر هستند. این تحقیقات معمولاً بر پایه تحقیقات بنیادی انجام شده توسط محققان پیشین انجام می‌گیرد.

تحقیق اقدام پژوه

تحقیقات اقدام پژوه نیز تحقیقاتی هستند که روی یک موضوع و شرایط خاص متمرکز می‌شوند و به دنبال یافتن راه حل برای آن هستند.

انواع روش تحقیق در پایان نامه از نظر نحوه گردآوری اطلاعات

تحقیقات بسته به نحوه جمع آوری داده به 2 گروه توصیفی و آزمایشی تقسیم می‌شوند.

تحقیق توصیفی

روش تحقیق توصیفی خود به 4 دسته تحقیقات پیمایشی، تحقیقات همبستگی، تحقیقات اقدام پژوهشی و تحقیقات علی پس از وقوع تقسیم می‌شود.

منظور از تحقیق پیمایشی تحقیقی است که برای بررسی توزیع ویژگی‌های یک جامعه آماری به کار گرفته می‌شود و به 3 روش مقطعی، طولی و روش دلفی انجام می‌گیرد. روش مقطعی بررسی یک یا چند صفت در یک مقطع زمانی به خصوص و روش طولی نیز بررسی یک صفت در طول یک بازه زمانی را در بر می‌گیرد. منظور از روش دلفی بررسی اتفاق نظر جمعی از اعضا در رابطه با یک اتفاق خاص است.

در تحقیقات همبستگی رابطه بین متغیرها بر اساس هدف تحقیق مشخص می‌شود.

تحقیقات اقدام پژوهشی مربوط به توصیف شرایط یا پدیده‌های مربوط به یک فرایند را شامل می‌شوند.

و در نهایت تحقیقات علی به تحقیقاتی گفته می‌شود که در آن محقق به بررسی علل مربوط به متغیر وابسته می‌پردازد.

تحقیق آزمایشی

تحقیقات آزمایشی نیز به 3 نوع آزمایشگاهی، میدانی و طبیعی تقسیم می‌شود.

تحقیقات آزمایشگاهی به تحقیقاتی اطلاق می‌شود که آزمایش در یک محیط کاملاً تحت کنترل و با توانایی ثابت نگه داشتن سایر متغیرها انجام می‌شود.

منظور از تحقیقات میدانی تحقیقاتی هستند که محقق تنها توانایی کنترل برخی از متغیرهای تأثیرگذار را دارد.

تحقیقات طبیعی نیز تحقیقاتی هستند که معمولاً پس از وقوع برخی اتفاقات طبیعی مانند سیل و زلزله انجام می‌گیرند و قصد اندازه‌گیری تلفات حادثه و بررسی واکنش افراد را دارند.

نقش تبلیغات تجاری بر رشد فروش بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه آسیا در ستاد مرکزی شهر تهران

بررسی تاثیر چابکی سازمان بر جلب اعتماد عمومی در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان

ارائه الگوی جامع جهت توانمندسازی مدیران در سازمان های دولتی ایران (مورد مطالعه گروه صنعتی یامهدی(عج))

افزایش قیمت بیمه و تاثیر آن بر تمایلات رفتاری آتی مشتریان بیمه های غیراجباری (مورد مطالعه: مشتریان بیمه کارآفرین در استان تهران)

بررسی عوامل موثر بر ایجاد تمایل به خرید الکترونیکی در فضای مجازی (مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه)

بررسی رابطه اندازه شرکت با ساختار سرمایه با تاکید بر سطوح مختلف رقابت بازار محصول ، سودآوری و نقدینگی در شرکت های کوچک و متوسط

بررسی عوامل مؤثر بر مشعوف‌سازی مشتریان شرکتی بانک کشاورزی و ارائه راهکارهای آن (مطالعه موردی مشتریان شرکتی بانک کشاورزی شهرستان ایلام)

بررسی رابطه بین هزینه نمایندگی و استراتژی های رشد با ارزش افزوده نقدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکتهای تولیدی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

ارزیابی عملکرد تعالی سازمانی باشگاه های نینجوتسو در فدراسیون ورزشهای رزمی بر اساس مدل EFQM

بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد شرکت های بیمه تهران

بررسی رابطه میان خلاقیت مدیران و انگیزه کارکنان مورد مطالعه (اداره آموزش و پرورش قشم)

بررسی تأثیر شخصیت برند و تجانس بر وفاداری مشتریان با توجه به متغیر تعدیل گر جنسیت

بررسی ارتباط بین انعطاف پذیری مالی و نرخ رشد شرکت با اقلام تعهدی اختیاری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

بررسی عوامل تأثیرگذار در تبدیل شبکه های اجتماعی به ابزار پرقدرت بازاریابی ارتباطی(مطالعه موردی: شرکت های خدماتی و تولیدی شهر کرمانشاه)

بررسی تأثیر مدیریت کیفیت زنجیره تأمین با استفاده از سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی(ERP) درشرکت پتروشیمی باختر کرمانشاه

مطالعه تاثیر رهبری استراتژیک ،توسط منابع انسانی ومنابع مالی برپیاده سازی برنامه های کوتاه مدت وبلند مدت استفاده از زغال سنگ درصنایع

تاثیر ریسک و ارزش شرکت بر میزان افشای اختیاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

ارزیابی و تحلیل نقش رهبری تحول آفرین در توسعه یادگیری سازمانی کارکنان اداری شهرداری شهر کرمانشاه

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در صنعت کشتی سازی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (مطالعه موردی: کشتی سازی شهید درویشی بندرعباس)

بررسی تأثیر توانمندسازی بر افزایش تعهد سازمانی

استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها و کارت امتیازی متوازن برای انتخاب استراتژی برتر؛ مطالعه موردی: شرکت توسعه 1 مپنا

بررسی تأثیر شدت رقابت در کسب مزیت رقابتی با نقش میانجیگری قابلیت بازاریابی (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات در سطح شهرستان تهران

ارایه مدلی برای وفاداری مشتریان در حوزه بانکداری اینترنتی ایران (مطالعه موردی: بانک سپه)

بررسی عوامل مؤثر بر همسویی اهداف فردی و سازمانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

سنجش مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران و رابطه آن با عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: مدیران و کارشناسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهر ایلام)

بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری با توجه به نقش دو متغیر میانجی رضایت و اعتماد مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهرستان خرم آباد)

شناسایی عوامل سازمانی موثر بر سیستم های اطلاعاتی مدیریت (مورد مطالعه: پروژه های شرکت ملی نفت و صندوق های بازنشستگی نفت)

بررسی تأثیر مدیریت استعداد راهبردی بر عملکرد و تعهد سازمانی

شناسایی عوامل مؤثر بر استقرار موفقیت آمیز بودجه­ریزی بر مبنای عملکرد از نظر کارشناسان بودجه ریزی در دستگاه­های اجرایی شهر تهران

ابزارهای مالی اسلامی (صکوک) در بانکداری ایران

#ترجمه_آماده
#دانلود_مقاله
#دانلودمبانی-نظری-پایاننامه
#دانلودپرسشنامه-مدیریت
#دانلودپرسشنامهروان_شناسی

شماره تماس جهت سفارش: 09353761841

ادرس سایت:Www.pajuha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد