تحلیل آماری مقالات و پایان نامه

گروه علمی پژوها متخصص در زمینه تحلیل آماری مقالات و پایان نامه ها...ترجمه و ویرایش تخصصی مقالات ISI ✅ترجمه وب سایت ها و کتب ✅ترجمه بازرگانی و اداری ✅ترجمه چند رسانه ای

تحلیل آماری مقالات و پایان نامه

گروه علمی پژوها متخصص در زمینه تحلیل آماری مقالات و پایان نامه ها...ترجمه و ویرایش تخصصی مقالات ISI ✅ترجمه وب سایت ها و کتب ✅ترجمه بازرگانی و اداری ✅ترجمه چند رسانه ای

نحوه شیوه نگارش پایان نامه

نحوه انجام پایان نامه دوره کارشناسی

یکی از اهداف اصلی نگارش هر پایان نامه دراصل آشنا نمودن دانشجو با نحوه نگارش و تنظیم یک مبحث علمی است.

پایان نامه نوشته ای است شامل چکیده پایان نامه به فارسی،‌ فهرست تفصیلی مطالب، فهرست تصاویر، جداول و نمودارها،‌مقدمه و تاریخچه مختصر، مروری برکارهای انجام شده و آخرین اطلاعات تئوری، عملکرد تحقیقی و عملی نتایج،‌ بحث و پیشنهادات و فهرست منابع و ماخذ که توسط دانشجو و با هدایت و نظارت استاد راهنما و همکاری استادان مشاور (‌در صورت داشتن)‌ تنظیم و تدوین می شود.

رعایت این شیوه نامه از جانب دانشجویان برای حفظ هماهنگی بین پایان نامه ها الزامی است. موضوعات هر پایان نامه را باتوجه به تعریف فوق و به ترتیب تقدم ذیل می توان دسته بندی کرد:

 عنوان پایان نامه

 –  فرم زرکوب روی جلد به فارسی

– فرم داخلی جلد به فارسی

–  بسم ا…الرحمن الرحیم

–  تقدیم (اختیاری)

–  تائیدیه هیئت داوران

– اظهارنامه دانشجو

–  حق چاپ و تکثیر و مالکیت نتایج (Copyright  and   Ownership)

–  تقدیر و تشکر (اختیاری)

–  چکیده پایان نامه به فارسی

– فهرست مطالب

–  فهرست جدولها، نمودارها و اشکال

–  متن پایان نامه

–  نتایج وتحقیقات آتی

–  پیوستها (ضمیمه۱،‌ضمیمه۲،…)

–   مرجع ها و ماخذها

–  عطف جلد (عنوان پایان نامه و نام نویسنده)

بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

تخمین تابع تقاضای بیمه درمان مکمل در استان های منتخب

رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان

نقش اقدامات مدیریت منابع انسانی در مسئولیت پذیری اجتماعی و نتایج حاصل از عملکرد در شرکت های محدوده منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی

بررسی مقایسه ای سبک های یادگیری، تاب آوری، و مهارت های حل مسئله

رابطه بین هوش هیجانی با تعارض و خلاقیت کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

شناخت فرهنگ‌سازمانی حاکم و تأثیر آن بر عملکرد کارکنان قوه قضائیه- مرکز امور شوراهای حل اختلاف

بررسی تاثیر آموزش بر اثربخشی سازمانی با توجه به نقش تعدیلگر فرآیند مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای تهران)

اولویت بندی سبدهای پروژه ساخت در شرکتهای پیمانکاری با رویکرد مدیریت پورتفولیوی پروژه (مطالعه موردی : شرکت پیمانکاری منتخب در تهران)

بررسی تأثیر کیفیت خدمات و بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان( مطالعه موردی: مشتریان شعب بانک های دولتی و خصوصی شهر همدان، سال 92)

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه بانک پارسیان شهرستان رشت)

تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری مورد مطالعه: شهرداری اصفهان

بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کیفیت رابطه (RQ) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) از دیدگاه مشتری در صنعت هتل‌داری در شهر ایلام

بررسی شاخص‌های بومی رضایتمندی مشتری بر اساس روش امتیازی متوازن در یک شرکت تولید کننده فولاد

بررسی رابطه بین سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی استان گیلان)

بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند مطالعه موردی:شرکت‌های بیمه استان گیلان

بررسی اثر تعدیل گری خودکارآمدی بر رابطه بین ابهام و تعارض نقش بر خلاقیت کارکنان

بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان گیلان)

ارزیابی و تجزیه کارایی نسبی شرکت های برق منطقه ای ایران پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها با رویکرد چند مرحله ای تحلیل پوششی داده ها

نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد کاوی نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو)

بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر کیفیت محصولات در شرکتهای دانایی محور

بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت)

بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک( مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد)

طراحی مدلی جهت ارزیابی آمادگی اجرای شش سیگما در شرکت‌ها مطالعه موردی: شرکت ایستاوین

بررسی وضعیت رقابت پذیری بین شرکت های بیمه استان گیلان در قالب یک مدل علّی

« بررسی نقش تعهد سازمانی برعملکرد کارکنان در شرکتهای بیمه استان گیلان» (مطالعه موردی در شرکتهای، بیمه ایران- دانا- آسیا)

توسعه یک مدل ریاضی مکانیابی تسهیلات ظرفیت دار چند کالایی پویا درطراحی شبکه زنجیره تامین حلقه – بسته جهت به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی وکسب مزیت رقابتی با الگوریتم های فراابتکاری

بررسی نقش ریسک و کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی در رضایت مندی مدیران شرکت های صادراتی استان کرمانشاه (در حوزه ی B2B )

بررسی رابطه بین شاخص قیمت مصرف کننده وسهم بیمه شوندگان در پرداخت هزینه بیمه های درمانی در ایران

#ترجمه_آماده
#دانلود_مقاله
#دانلودمبانی-نظری-پایاننامه
#دانلودپرسشنامه-مدیریت
#دانلودپرسشنامهروان_شناسی

شماره تماس جهت سفارش: 09353761841

ادرس سایت:Www.pajuha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد